Functieomschrijving
Ter vervanging van zwangerschapsverlof zijn wij opzoek naar een HR medewerker die vanaf 22 mei 2023 voor 3 dagen in de week beschikbaar is. Daarvan is op de woensdag werken een vereiste.
Wat ga je doen?
Samen met een collega ben jij verantwoordelijk voor de administratieve taken rondom het personeel. Denk hierbij aan:
- Invoeren van nieuwe werknemers in het personeelssysteem en het doorvoeren van wijzigingen
- Doorvoeren van mutaties voor de salarisverwerking
- Maken van contracten
- Invoeren van verzuim en contact onderhouden met werknemers
- Het voeren van sollicitatiegesprekken en bespreken van arbeidsvoorwaarden;
- Vacatures opmaken en online zetten;
- Opleidingen regelen voor werknemers
Daarnaast ondersteun je bij de volgende werkzaamheden:
- Sociaalmedia / marketing
- Ben je de back-up voor de planner
- Aannemen inkomende telefonie
Wat wij vragen?
Wij zijn op zoek naar een zelfstandige en enthousiaste medewerker die het leuk vind om in een familiebedrijf te komen werken.
- Beschikbaarheid in overleg maar in ieder geval de woensdag van 08:30 uur tot 17:00 uur;
- Je hebt geen vakantie gepland in de weken 32, 33, 34, 36, 37 en 38;
- Je snel kunt schakelen;
- Je houdt van afwisseling, letterlijk geen dag is hetzelfde;
Wat bieden wij jou?
Werken bij Wouters betekent werken binnen en familiebedrijf, leuke collega’s en een informele werksfeer. Samen kijken we hoe we het werk voor jou zo leuk mogelijk kunnen maken. Ook bieden wij:
- Een contract van 24 uur;
- Een informele werksfeer binnen een groeiend familiebedrijf;
- Een goede beloning afhankelijk van ervaring;
Wil je hier meer over weten of heb je andere vragen? Ook dan mag je altijd contact met ons opnemen via 024 – 397 6562 en vraag naar Anke Mulders of Maud de Bruin.