Ter uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een Planner voor de afdeling Interieurverzorging voor 32 – 38 uur per week.
Wie zijn wij?
Schoonmaakorganisatie Wouters is al sinds 1992 specialist in schoonmaakwerk. Gestart in de glasbewassing, maar geleidelijk aan is de dienstverlening verder uitgebreid en is de organisatie gegroeid tot de organisatie die het nu is. Bij Wouters werken er circa 100 medewerkers in o.a. de interieurverzorging, glasbewassing, gevelreiniging, car-cleaning en specialistisch onderhoud.
Bij Wouters kom je te werken in een echt familiebedrijf met een gemoedelijke sfeer. Een platte organisatiestructuur waarbij betrokkenheid en open communicatie hoog in het vaandel staan. Jij gaat jouw steentje bijdragen door de planning te verzorgen voor ongeveer 70 medewerkers die werkzaam zijn over 180 verschillende panden.
Wat zijn jouw taken?
- Verzorgen van de algehele planning voor de afdeling Interieurverzorging;
- Klantencontact bij aanpassingen in de planning of eventuele incidenten die plaatsvinden;
- Eerste aanspreekpunt bij ziekte en verlof en hier ad hoc op reageren en vooruit plannen;
- Communiceren met collega’s en operationeel leidinggevende over de planning en hen informeren over eventuele bijzonderheden op een pand;
- Inplannen van inwerkdiensten voor (nieuwe) werknemers;
- Geeft advies over de personeelsbezetting en in samenwerking met HR zet je de werving voor nieuwe werknemers/uitzendkrachten in gang;
- Verzorgt de planning voor de zomerperiode;
- Administratieve werkzaamheden omtrent nieuwe klanten of aanpassingen in frequentie van schoonmaakwerkzaamheden;
- Telefonische bereikbaarheid van maandag t/m vrijdag van 7:00 – 17:00 en op zondag van 19:00 – 20:00.
Wat wij jou bieden?
Werken bij Schoonmaakorganisatie Wouters B.V. betekent werken binnen een familiebedrijf met leuke collega’s en een informele werksfeer. Samen kijken we hoe we het werk voor jou zo leuk mogelijk kunnen maken. Ook bieden wij:
- Een contract voor 12 maanden voor 32 – 38 uur per week die wordt verlengd in onbepaalde tijd bij goed functioneren;
- Een marktconform salaris;
- Pensioenopbouw;
- Een eindejaarsuitkering als je langer dan 6 maanden in dienst bent.
Wie ben jij?
Jij bent organisatorisch en werkt accuraat. Jij denkt in mogelijkheden en oplossingen en bent proactief en communicatief vaardig. Je vindt het leuk om iedere dag weer de puzzel op te lossen en krijgt daar ook een voldaan gevoel van. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat jij:
- Een HBO denk en werk niveau hebt;
- Nauwkeurig en administratief goed onderlegd bent;
- Binnen een half uurtje rijden van Groesbeek woont.