Digitale personeelsvergadering

In de vorige nieuwsbrief is het al aan bod gekomen dat het op dit moment lastig is om een personeelsvergadering te organiseren zoals we gewend zijn. Ook wij hadden gehoopt dat we in 2021 snel weer met een grotere groep mochten samenkomen, maar helaas ziet het hier niet naar uit op korte termijn.

Wij vinden het wel belangrijk dat er voor alle medewerkers een mogelijkheid komt om vragen te kunnen stellen en voorstellen te doen. Wij zijn dan ook op zoek gegaan naar een oplossing om de personeelsvergadering digitaal te initiëren. In de week van 5 april kunnen jullie hierover meer informatie verwachten met instructies hoe het in zijn werk gaat.

Voor de coronaperiode werd er twee keer per jaar een personeelsvergadering op kantoor georganiseerd, meestal in april en november. Voor de Afdeling Allround Schoonmaak is er altijd één datum waarop dit georganiseerd wordt. En voor de Afdeling Interieurverzorging wordt de groep vaak in tweeën gesplitst en zijn er twee data om naar een personeelsvergadering te komen. Ons streven is zeker na de coronaperiode dat we weer fysieke personeelsvergaderingen op locatie zullen gaan organiseren. Wanneer dit weer kan en mag is onduidelijk.

Binnenkort volgt er dus meer informatie voor de digitale personeelsvergadering in april.